Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

                                  Τ'shirt από Κate's fashion


Καλησπέρα σας κορίτσια μου,σήμερα θα σας γράψω για ένα Online κατάστημα μέσω facebook.
To κατάστημα ονομάζετε Kate's fashion και έχει πολλά μα πάρα πολλά 
Tshirt,μπλουζάκια,τσάντες,παντελόνια και άλλα..Εμένα μου άρεσαν πάρα πολύ τα Tshirt τα οποία είναι πολύ μόδα από την άνοιξη έως τώρα!

                                 

Πως να βρείτε την σελίδα και να αγοράσετε 

Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας μέσω της σελίδας Kate's fashion στο facebook πολύ απλά στέλνοντας Inbox με το Tshirt το οποίο θέλετε ή ότι άλλο..Επίσης ξέχασα να σας πω ότι οι τιμές είναι καταπληκτικές...
Η σελίδα Kate's fashion είναι:https://www.facebook.com/katerina.modestou2013?fref=ts

Εγώ θα σας δείξω το δικό μου μπλουζάκι απο το Kate's fashion το οποίο το έχω αγαπήσει και για πρωινές αλλά και για βραδυνές εξόδους.

 Για βραδυνές εξόδους


Η πρόταση μου για μια βραδινή έξοδο έτσι όπως το φόρεσα και εγώ είναi: 
  • Mε ένα ωραίο κολιέ κοντά στα χρώματα του Tshirt και όχι με κάποια μεγάλη χρωματική διαφορά.
  • Ένα blue jeansή λευκό παντελόνι 
  • Παπούτσια κατά την δική μου άποψη θα σας προτείνω πλατφόρμες σε μπέζ ή ταμπααά απόχρωση
  • Επίσης θα μου άρεσε να το συνδύαζα και με κάποιο κιμονό εάν το χρώμα του ήταν λευκό ή μαύρο 
  • Τσαντάκι χιαστή σε μπέζ ή καφέ ανοιχτώ χρώμα








                                                Για πρωινές εξόδους

  • Με απλά κοσμήματα όπως ένα ματάκι κρεμαστό στο λαιμό και ένα ρολόι
  • Βlue jeans (μακρύ,βερμούδα,ή σορτς)
  • Παπούτσια:πέδιλο ή δερμάτινη σαγιονάρα
  • Τσάντα μεγάλη ώστε να χωράει αρκετά πράγματα το πρώι (σε λευκό,καφέ,μπέζ,ασημί χρώμα)   

Επίσης άλλα tshirt που μπορείτε να βρείτε από την Κate's fashion είναι:




ΣΑΣ ΦΙΛΩ!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου